GUERRILLA_BOB
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره!!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 129
بازدید کل : 47765
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

از همه چی پیدا میشه!!




سلام

اینبار میخوام بهتون یه بازی گرافیکی مخصوص گوشی گلکسی ایس به نامGUERRILLA_BOBمعرفی کنم

 

بازی Guerrilla Bob یک بازی اکشن با گرافیکی بسیار زیبا و خیره کننده است. در این بازی شما امکانات بسیار جالب و فراوانی دارید. مثلاً اسلحه های متنوعی دارید و همچنین می توانید با کشتن دشمنان خود پول بدست آوره و اسلحه های بیشتری خرید کنید. این بازی قابلیت چند نفره بازی کردن را هم دارد.

-من خودم به شخصه از این بازی بسیار لذت بدم و اصلا خسته نشدم توصیه میکنم شما هم دانلود کنید و لذت ببرید

-برای دانلود کلیک کنید

galaxy-ace.mihanblog.com/post/543

 





سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 20:3 ::  نويسنده : سپهر