Plant-vs-Zombie
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید نظر یادتون نره!!
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 47779
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

از همه چی پیدا میشه!!




سلام

ایبار میخوام یکی از بازی های بسیار زیبا و اعتیاد اور از  سیستم عامل اندروید را بهتون معرفی کنم که رتبه ی دوم را از بهترین بازی های اندروید بعد از انری برد گرفته است. به نام:Plant-vs-Zombie

بازي اعتياد آور و بسيار زيبا Plants vs Zombie ساخت شركت PopCap است كه سبك جديد از بازي را به نمايش ميگذارد كه مي توان گفت تركيبي از سبك هاي Strategy و  Tower Defence مي باشد به علت زيبايي و سبك فوق العاده اين بازي قرار است بر روي XBox360 نيز منتشر شود.Plants vs Zombies زامبی ها به سمت خانه شما حمله مي كنند و شما باید با كاشتن گل و گياه هاي متفاوت كه در باغچه هاي خانه ي خود مي كاريد از حمله به خانه تان جلوگيري كنيد.

 

تنوع در گل و گياه بالاست به طوري كه تا پايان بازي 50 نوع گل و گياه در اختيارتان است . انواع زامبي ها در اين بازي وجود دارد معمولي و كند گرفته تا زامبي مايكل جكسوني و ماشين سوار. اين بازي در روز و شب در حياط ، حياط پشتي و پشت بام صورت ميگيرد كه شما بايد انواع گل را خريداري كنيد از گلهاي تك تير گفته تا رگباري . موسيقي اين بازي بين نظير است حتي اگر چندين ساعت پاي اين بازي بنشينيد باز هم از بازي كردن اين بازي خسته نخواهيد شد.

برای دانلود کلیک کنید

www.androidkade.com/3405/بازی-زیبای-مبارزه-با-زامبی-ها-plants-vs-zombies-v1-0.html





پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, :: 15:15 ::  نويسنده : سپهر